2011. április 14., csütörtök

Véletlenek

Tegnap ugye feltettem Mestertomi számát ide a blogra, meg is hallgattam :) Aztán felmentem a honlapjára, és körülnéztem. Meglepődve láttam a meditációk linket, ami alatt két előadás is volt. És ha már ott voltam el is kezdtem meghallgatni az elsőt.

Így működnek a véletlenek. Múlt héten egyik kollegám csak úgy átküldte azt az indiás számot, és ez fajult eddig, hogy tegnap már az ezoterikus előadást hallgattam, ami nagyon sokat adott. Amiről pont picsogtam egy-két blogbejegyzéssel ezelőtt...hogy nem értem a dolgokat, meg mi az élet értelme....és jött is a válasz: hogy nem én vagyok az első, aki érteni akarja a dologat. És ami a legszebb, megérteni aggyal, nem is lehet.

Szóval hallgatom tovább Mestertomi előadását, és ennyi.
Tök örülök, hogy megtalált ez a link engem :)

Ideteszem, hátha mást is meg akar találni!

http://mestertamas.com/new/index.php?menu=42

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése