2011. április 14., csütörtök

Jótanács

Beleestem abba a csapdába, hogy elkezdtem magam másokhoz méregetni, és másokat meg magamhoz. Zavar, hogy XY miért úgy viselkedik, miért csinálja azt satöbbi, és magam mérve másokhoz, meg valahogy kiderül, hogy én kevesebb vagyok :)
Azaz nyilván csak ilyen szűrőn keresztül vagyok képes mérni, hogy ez legyen a végeredmény. Pedig felfelé nem szoktam ezt érezni, hogy több vagyok valakinél.

NAPERSZE!

Ne hazudjunk :)

Csak szeretnék olyan tisztaszívű lenni, hogy tényleg nem méricskélek....de ha tagatom, ha nem, akkor is tudom, hogy ezt teszem. Érzem, hogy ez mekkora csapda, érzem, hogy ez nem vezet semmi jóra, és mégsem tudtam eddig kinőni belőle.

Borisz jó tanácsa, hogy nem kell annyit foglalkozni másokkal ! Ebben talán minden benne van......és ha nem fogadom meg, akkor egy nagyon ronda és irigy vénasszony leszek : ))) Ezt persze már nem Ő mondta, de én tudom, ha nem változtatok sürgősen, csúf vég vár rám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése