2011. február 7., hétfő

Vásárlás

Tudom, hogy Veletek is előfordult már !
Bementetek a boltba KETTŐ dologért....és 6.000-ret (vagymégtöbbet) fizettetek a kasszánál. Ja és élelmiszerboltról beszélünk, és tejért és kenyért mentél be. De ez még hagyján...mert kaját venni nem ciki maga előtt az embernek....nade piperét / csitt-csattokat / hajbavalókat ??!! ENNYIÉRT?? (nemfogommegmondanimennyiért)

Elmesélem akkor a délutánom. Bementem a Rossmannba KETTŐ dologért, fogkrém, tusfürdő és folyékony szappan (igen tudom, ez már három...talán itt csúszott el végleg a vásárlásom). A második sorig egészen jól haladtam (mert ugye beszereztem mind a kettő három dolgot, amiért odamentem), de akkor belebotlottam a hajpántos részbe! Mint másnál a törékeny pohár, nálam olyannyira fogyóeszköz a hajpánt, azt hiszem nem tudok kinőni a nosztalgiából, amikoris tizenévesen 3 ujjnyi vastag bársony (hatású) bordó hajpántot gondoltam szépnek a hajamban. Aztán kimaradt 15 év, közben voltam melírozott majd szőke, vörös és fekete, és most vissza az alapokhoz.....igen ennyire az alapokhoz, hogy még a hajpánt is visszakúszott. Három ujjnyi helyett most már csak egy vékonyka kis valami, mert így trendi! De ezen oknál fogva fogyóeszköz is nálam :)
Kérdezzétek meg hány darabot vettem!!
Hármat.
Igazából nem is tudom mi ütött belém! Lehet hogy feltolult mindaz az emlék, amikor zuhany előtt a hajpántom keresem, nincsmeg (mint a szüleim a szemüvegüket, tisztára olyan), de legalább lenne egy hajgumi, csatt, valami....
ÁÁááá.....és akkor mindig arra gondoltam, hogy majd bemegyek a DM-be (rossmannba, tetszőleges), és jóóól bevásárolok hajbavalókból.
Na, ez volt ma.
És aztán mikor már siettem kifelé, mert valahol azért éreztem, hogy túlzás az a 3 hajpánt, a 3 csomag hajgumi (különböző színűek), és a 3 fajta hajcsatt....akkor mibe botlok? Akciós fülbevalók...............
Ragozzam?
Azt hiszem kb 7 db-ot vettem...de nem mertem még kinyitni itthon a táskám.
Ja, és egy nyakláncot is.

Vallomás vége, jóéjszakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése