2011. február 3., csütörtök

Hahó újra!

Elég régen írtam már ide bármit is, de ma este megjött hozzá a kedvem. Leírom a napomat: tudjátok, van az a nyafogós-picsogós hangulat, amit még saját maga előtt is szégyell az ember. Ilyenkor legszívesebben egy takaró alatt bújnék meg egész nap, és álomból álomba merülnék, és csak valahogy átvészelném, megvárnám, míg ez a hangulat elmúlik.

Van az a fogalom, hogy "jódolgában nem tudja már mit csináljon". Valahogy így érzem magam, mert ha úgy vesszük jó dolgom van, ezek az alap dolgok, van ki szeret, és szerethetem, jó a családom, van munkám, és van célom is ( a diploma - és kimondta, kimondta, kimondtaaaa!!!), ésmégis.
Nem tudom megfogalmazni, hogy mi a bajom, ma reggel még pszichés lázam is volt :)

Tegnap új mantrát találtam ki: "Végtelen energiám van" - tettem ezt azért, mert sokszor érzem magam fáradtnak, sokszor a legjobb pihenés elnyúlni a TV előtt, az meg miylen már??! És ősszel elhatároztam, hogy elég a rossz memóriából, kezdtem magamnak mondogatni, hogy végtelen a memóriám, hogy minden elfér benne stb...és megvan az eredménye !! Sokat változtam e téren.
Hátha most hogy elkezdem mondogatni, hogy végtelen az energiám, úgy is lesz!! Ez ütött ki vajon ennyire?

Ma arra gondoltam, hogy vajon mi zavar engem annyira az életben? (Vagy magamban) Aztán bevillant, hogy talán én mindig várok valamit az élettől, hogy majd történik VALAMI. De mi??? MIre várok én annyira? Vagy mit szeretnék mást? Azt hiszem szeretném megkapni egyszer a Fasza Plakettet, amivel az Élet elismeri, hogy jaaaa, ezigen jó kis életed volt, jó kis ember lettél :) Vagy valami ilyesmi! Hadd ne mondjam, hogy sokat kétekedek magamban, sokszor nem bízom abban, hogy az amit csinálok az jó-e, illetve sokszor frusztrál, hogy amit csinálok, azt nem tudom olyan szinten tenni, ahogy szerintem jó lenne!! Sokat várok magamtól? Ez lenne a maximalizmus? Én nem annak nevezem, hanem bénázásnak.....aúú......

Esküszöm, most sóhajtottam egy hatalmasat!! Annyira jól esett ezt leírni, hogy ilyeneket gondolok magamról :))

Na, csak volt értelme elkezdeni ma az írást! Holnap talán majd épülünk is, ma megvolt a tényfeltárás!
Sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése